کره بادام زمینی

آیا خوردن کره بادام زمینی هر روز اشکالی ندارد؟ ۴ فواید سلامتی

آیا خوردن هر روز کره بادام زمینی اشکالی ندارد؟ | رفع ابهامات شما + 4 تا از فواید سلامتی

آیا خوردن کره بادام زمینی هر روز اشکالی ندارد؟

۴ فواید سلامتی برای بدن

 

خوردن کره بادام زمینی هر روز اشکالی ندارد، اما در حد اعتدال. بیش از ۲ قاشق غذاخوری، تقریباً ۳۲ گرم، در روز مصرف نکنید.

این اسپرید پر از پروتئین از ترکیب بادام زمینی بوداده به شکل خمیر غلیظی تهیه می‌شود و حاوی مواد مغذی مختلفی است که سلامتی را ارتقا می‌دهند. با این حال، همیشه باید برچسب را برای مواد ناسالم مانند شکر بررسی کنید، چربی ترانس و روغن های گیاهی.

کره بادام زمینی منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی است، از جمله:

ویتامین E
ویتامین B3
ویتامین B6
منیزیم
منگنز
جدول: ارزش غذایی کره بادام زمینی طبیعی (۵۰ گرم)

ارزش غذایی جو دوسرپرک فوری آلمانی | خرید جو دوسرپرک صبحانه با ارسال رایگان | فروشگاه بهشت



۴ فواید کره بادام زمینی برای سلامتی

خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد : اسید اولئیک یکی از چربی های اصلی استدر کره بادام زمینی وجود دارد و به تنظیم کلسترول، فشار خون و سطح قند خون کمک می کند. تحت کنترل نگه داشتن این عوامل خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد. محتوای اسید چرب امگا ۶ کره بادام زمینی همچنین به بهبود سطح کلسترول خوب (لیپوپروتئین با چگالی بالا) کمک می کند و سطح کلسترول بد (لیپوپروتئین با چگالی کم) را کاهش می دهد.


از دیابت جلوگیری می کند: اسید اولئیک به کاهش مقاومت به انسولین کمک می کند ، که عاملی است که بازی می کندنقشی در افزایش سطح قند و ایجاد دیابت.


با رادیکال های آزاد مبارزه می کند: آنتی اکسیدان هایی مانند منگنز، ویتامین E و رسوراترول موجود در بادام زمینی ممکن است به مقابله با اثر رادیکال های آزاد در بدن کمک کنند. رادیکال های آزاد خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله سرطان را افزایش می دهند . خوردن بادام زمینی می تواند این خطر را کاهش دهد. یک مطالعه نشان می دهد که بو دادن بادام زمینی قبل از تهیه کره بادام زمینی محتوای آنتی اکسیدان را افزایش می دهد.


به کاهش وزن کمک می کند: اگر در حد متعادل مصرف شود و جایگزین چربی های ناسالم شود، چربی های غیراشباع موجود در کره بادام زمینی می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.سفر. پروتئین و فیبر موجود در کره بادام زمینی می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.



اگر زیاد کره بادام زمینی بخورید چه اتفاقی می افتد؟

خوردن کره بادام زمینی در حد اعتدال، مواد مغذی مفیدی را برای شما فراهم می کند. با این حال، خوردن بیش از حد می تواند باعث افزایش وزن شود زیرا سرشار از کالری و چربی است. در صورت مصرف مارک های تجاری کره بادام زمینی که اغلب دارای قند، روغن و چربی هستند، خطر افزایش وزن حتی بیشتر می شود.

آلرژی به بادام زمینی

برخی از افراد ممکن است به بادام زمینی از جمله کره بادام زمینی حساسیت داشته باشند. اگر آلرژی دارید از کره بادام زمینی خودداری کنید زیرا یک واکنش آلرژیک استمی تواند تهدید کننده زندگی باشد.

کمبود مواد معدنی

محتوای بالای فسفر در بادام زمینی می تواند جذب سایر مواد معدنی را در بدن محدود کند. اگر از کمبود مواد معدنی مانند کم خونی ناشی از فقر آهن یا کمبود روی رنج می برید ، رژیم غذایی حاوی غذاهای غنی از فسفر می تواند این شرایط را تشدید کند.

 

جمع بندی

بصورت کلی کره بادام زمینی ارگانیک و خالص برای بدن بسیار مفید و مقوی می باشد ولی باید شما در هر ماده غذایی تعادل مصرف را رعایت کنید تا بیشترین فایده را بر روی سلامتی عمومی بدن شما داشته باشند. اگر بدنساز هستید، اگر خانم خانه دار هستید، اگر دانشجو یا دانش آموز هستید و دنیال یک میان وعده پر انرژی، پر پروتئین، عضله ساز و سالم و صد البته خوشمزه هستید پیشنهاد می کنیم کره بادام زمینی ۱۰۰% خالص بهشت را از وبسایت ما تهیه کنید.

تمامی محصولات ما برای سفارشات ۲۰۰+ تومان ارسال رایگان دارند به همراه ظرف تست رایگان + هدیه جو دو سرپرک فوری آلمانی برای اینکه ثابت کنیم با کیفیت ترین هستیم و عاشقانه به شما خدمت می کنیم 🙂

 

🥜 لینک خرید محصول: 
خرید کره بادام زمینی خالص با ارسال رایگان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *